Friday, July 16, 2010

Vacation Time!


Ovo je moja mala odjava, barem na kratko.
Vrijeme nekada leti strašno brzo, što mi povremeno ide u prilog, a nekada i ne. Ali o tome ću možda nekom drugom prilikom. Iako sam očekivala da ću se smarati do polaska, ipak su sedmice prošle brzo i ja ću večeras sa osmijehom na licu da spremim svoj koferčić i da odlepršam na obalu!


Bombarduju nas sa web portala i iz magazina sa bezbroj savjeta kako savršeno provesti ljetovanje. Ja još uvijek slušam samo sebe. Sve što trebam je, na broju jedan, dobra knjiga, a zatim i krema sa visokim zaštitnim faktorom, lagana odjeća, player i sunčane naočale. Ako upotpunite to dragim ljudima s kojima ćete provesti vrijeme odmora - naravno da će ljeto biti i više nego savršeno!
Zato djevojke, kada god vaše vrijeme odmora stigne - relax & have fun! :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...