Monday, August 23, 2010

Zara, fall/winter 2010.

Moram reći da mi se katalog uopšte nije dopao, ali kada sam svoj pretposljednji dan boravka u Beogradu uletila u Zaru i vidjela da je stigla jesenja kolekcija, pa u najmanju ruku mi je došlo da plačem. 
I ove sezone preovladavaju klasični komadi, što je meni glavni kriterij kod shoppinga otkako znam za sebe. Od boja sam prepoznala nažalost ili na sreću najviše crne, ali i više nijansi smeđe te sive. Caramel ili cognac smeđoj sam vjerna već nekoliko sezona za redom, pa ću je sa zadovoljstvom nositi i u predstojećem hladnom periodu. 
Moja jedina zamjerka je što nisam vidjela baš puno ljubičaste, a istu su kao modni trend jeseni i zime istakle druge zvučne modne kuće.
Ipak tješim samu sebe da će ovi vreli dani potrajati, i da ću još uvijek moći uživati u kratkim suknjicama i svojim najdražim beige i puderastim nijansama. Naravno, navy plavu ću prenijeti i u jesen :)
Treba napomenuti i da će muški itekako moći pronaći poneki klasični komad za sebe!









1 comment:

  1. istina, katalog pregrozan, stvari super
    i ponovo su furaju na pradu, ti pleteni dzemperi eeeeeek!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...