Monday, September 13, 2010

Victoria Beckham Dresses

Nazovite me kako hoćete, ali...Victoria Beckham na NY Fashion week-u ? Excuse me please! :) Mislila sam da je NY rezervisan strogo za 'velika imena'. Ali moram priznati da je Vicky sa pravom dospjela na ovaj bombastični modni event. I poprilično je iznenadila, baš zbog toga što spada u 'celebrity dizajnere' za koju se mislilo da neće dogurati daleko.
Ovaj put, nema klasičnih utegnutih i istovjetnih modela. Kroj haljina je opušteniji i u različitim dužinama, također raznovrsnijeg kolorita. Svi modeli su nosili Brian Atwood pumpsice u boji crvenog zlata, koje je posebno dizajnirao za ovu reviju. A torbe na slikama su najviše nalik na Birkinicu, Victorijinu najdražu!
Poslije ovog nam ostaje samo da čekamo koja će zvijezda prva isfurati Vicky haljine, jer sam sigurna da će se rasprodati u rekordnom roku.













Iz mog laičkog ugla gledanja, sviđa mi se što ne moram pokušavati zamisliti Vicky u svakoj od kreacija, jer joj na kraju krajeva ovaj put self-reklama nije ni potrebna, već se dovoljno digla na zvjezdanom modnom nebu, i na tome joj skidam kapu.
Drugo...Rado bih imala ovu kratku ljubičastu sa crnim pojasem, a još više kratku zvonastu bijelu :)

1 comment:

  1. Covece, ja u svakoj od ovih vidim Viktoriju xD, a nisam se potrudila da zamislim, ili tako nesto.
    Bas podsecaju na nju - posebno braon haljina, osma odozdo ;)
    P.S. I meni je najbolja bela zvonasta :D
    P.P.S. Blogic je presladak i pratim ga! :*****

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...