Tuesday, October 5, 2010

Bellissima, jesen/zima 2010.

Evo za promjenu nešto domaće;
Modna kuća Bellissima, o kojoj sam već pisala, izbacila je nedavno svoju kolekciju za jesen/zimu 2010. godine. Ovaj odlični editorial snimljen je u Beogradu, na lokaciji hotela Hyatt. Ekskluzivnost prostora odlično je spojena sa elegantnih 400 modela iz ove kolekcije.
Kao osnovni materijali korišteni su vuneni štof za odijela i kostime, bukle kostimi i kaputi od velira. Bluze i haljine iz Bellissime su, kao i obično, pravljene od satena, muslina i viskoze. 
Forme modela su ostale prepoznatljive: klasika koja naglašava ženstvenost tijela. Za ovu sezonu karakteristično je nekoliko novina u modelima, i to u vidu naglašenih ramena i špic revera. Nova je također i saradnja sa dizajnerom Batom Spasojevićem koji je svoj doprinos dao u vidu modnih dodataka.

















2 comments:

  1. Izgleda bas bas vrh. Pitam se da li imaju radnju u BG-u?

    xoxo

    VEnoma

    ReplyDelete
  2. Mislim da je otvorena, koliko sam cula u Knezu, mada je nisam primijetila ljetos kad sam bila. Valjda su mi oci stale na svim onim brendovima koje mi ovdje nemamo :):)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...