Sunday, October 10, 2010

Crazy Tights


Kada sam pisala post o eBay lookbook-u, mislila sam da je samo slučajnost da jedan od modela na slikama ima divne hulahopke sa mašnicama. Brzo sam iz zaboravila, misleći da je nemoguće naći iste. Međutim, izgleda da će nas 'lupiti' novi trend i to ravno iz Francuske, tačnije iz kompanije koja proizvodi i prodaje čarape nazvane 'Les Queues de Sardines', što bi u prevodu značilo 'repovi sardina'. Pogledajte neke od njihovih modela, koji su btw. proizvedeni u ograničenoj seriji, što bi značilo da će se svaka kolekcija vjerovatno rasprodati puno prije nego dođu bliže nama.








3 comments:

  1. moram da priznam da su suvisne za moj ukus! :) najsimpaticnije mi dodju nekako ove poslednje!

    ReplyDelete
  2. Slozicu se sa Vanjom. :) Pregledala sam sajt ali od toliko modela...mozda bih mogla samo dva da uklopim u svoj stil.

    ReplyDelete
  3. Da, i ja vise volim klasicne komade, ovo mi je bas previse, ali izgleda zanimljivo na drugima :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...