Saturday, October 23, 2010

Falling In Love In Italy


Za sve koji vole Italiju ovo je još jedna potvrda da je to zaista zemlja čarolije, osjećaja, emocija, ali i arhitekture, hrane i kulture ispijanja kafe. Eh, upravo na ovom zadnjem se zaokružuje priča, jer  kad kažem 'Falling in love in Italy', riječ je o nazivu Lavazza kalendara za 2011. godinu, snimljenog od strane Mark Seliger-a. Spremno su mu pozirali američka glumica Olivia Wilde i njen suprug, reditelj Tao Ruspoli, a također i Bill Gentle, koji je imao ulogu Kupida na samoj naslovnici. Na ostalim pričama su Monica Castillo, Enrique Palacios, Noot Seear, Cedric Bihr, Liliana Dominguet, Alessandro Giallocosta, Violet Budd, Jeisa Chiminazzo i Ivan Olita.
Ono što je mene oduševilo više od ovih imena i likova je sam koncept, jer je Seliger zamislio fotografije  tako da predstavi Italiju u najboljem svjetlu, od Venecije i Firence, preko Napulja i Toskane, pa do Verone i Kupida koji je stavio pečat na cijelu tu priču. Divno!

 Januar/Februar - Capri ( Olivia Wilde i Tao Ruspoli )

Mart/April - Napulj ( Enrique Palacios i Monica Castillo )

Maj/Juni - Verona ( Noot Seear i Cedric Bihr )

Juli/Avgust - Toskana ( Liliana Dominguez i Alessandro Giallocosta )

Septembar/Oktobar - Venecija ( Violet Budd i Enrique Palacios )

Novembar/Decembar - Firenca ( Jeisa Chiminazzo i Ivan Olita )

 P.S. Moj septembar je ispao savršen! :)




1 comment:

  1. Uvek me odusevis fotgrafijama u postu!
    U ovom slucaju Firenca, jer me zaista podseca na nju:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...