Monday, October 25, 2010

My Fall Shopping List


Kad je dan kišovit i nikakav, a ja u raspoloženju imam-puno-vremena-ali-ne-radi-mi-se-ništa-pametno,  onda logično dođe vrijeme i za ovakav post. Čisto da se presaberem šta mi sve treba od krpica za nadolazeći period, i šta već imam :) Pa da krenem ovako:


Moja nova opsesija sezone - lakovi za nokte! Do ove godine nisam mogla ni zamisliti da ću na nokte staviti nešto što bar malo odmiče od biserno roze, ili od french-a. I ne znam šta se u međuvremenu desilo, ali ja sam počela da kupujem tamne lakove kao luda. Valjda iz razloga što sam prošle godine kupovala samo šalove, a one tamo pretprošle - samo naušnice i torbe. I tako sam došla do ovoga: 


Eto, to je moja mala i skromna kolekcija. U principu sam pokrila gotovo sve nijanse, i inače me ne zanima pretjerano koji je brend i kolika je cijena. Za mene, količinski ekstremnog konzumenta, što su jeftiniji, to bolje :) Eh, ja ne bih bila ja kad ne bih izmislila da mi treba još neka boja, tako da ću se narednih dana potruditi da kupim još navy blue i tamno zeleni, i tu definitivno stavljam tačku.

Drugo, ali ne manje važno - džemperčići :) Dress code na poslu mi zahtijeva puno košulja i puno džempera. Za drugo, izuzev poneke pristojne haljinice, ja i ne znam. Imam ih tonu, ali naravno, uvijek se može kupiti još :) Tako da sam  prije par dana kupila oker žuti, mada ništa u toj boji nikad nisam imala niti nosila. Ovo je bila moja ( približno ista ) današnja kombinacija: 


Još dvije boje koje mi nedostaju u ormaru su pale pink i olive green. Maslinasto zelena, i inače sve druge nijanse zelene su tako rijetke u mom ormaru, a ni sama ne znam zašto. Konačno je vrijeme da to promijenim :)


Slijedeća i jako jako važna stavka - sivi kaput! Jakni, kaputa i blazer-a imam užasno puno. Ali ja ne bih bila ja kad mi ne bi trebalo još nešto :) Poznati ženski problem. I našla sam ga iz prve, u Mangu! Nisam uspjela na web-u naći baš taj, ali najsličniji je ovome:


A kad smo već kod Manga, još hiljadu stvari mi je privuklo pažnju. Da ne bih potpuno bankrotirala, zadržaću se sada na kaputu, i na ovom super nakitu: 


I za kraj, da se još jednom pohvalim mojim gumenjacima, koji će mi jako jako olakšati ovu zimu, ali i mojom bluzom, što bi vrlo lako moglo ići u Jeleninu 'Original kopije' rubriku. Radi se o bluzi koju sam ja još prošle godine kupila u domaćoj Bellissimi, a vidim da Mango ove sezone ima gotovo istu. Inače, ako pogledate Bellissima kolekciju fall/winter 2009/2010, vidjećete je. I da, ova lijeva na slici sam ja :) Još jedna napomena - ovi gumenjaci na slici su Tommy Hilfiger,  ali su najsličniji mojima, što bi se reklo 'No name', koje sam našla za trostruko manje novca. Eto, olakšala sam dušu malo, mada bih mogla pisati još dugo dugo o svemu što mi treba, a što nemam. Ženska posla :)





5 comments:

  1. Hvala ti za komentar koji si ostavila na mom blogu! Tvoj blog je genijalan, upravo sam počela pratiti :)
    Btw, i ja obožavam tamne lakove za nokte:)))
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahah ne moram sve ja da radim bravo! i mnogo je lepa koshuljica, bash sam je razgledala u Mango varijanti.. mada ko zna od koga su i Bellisima i Mango capili ideju
    shto se lakova tiche, i ja sam se igrala sa bojama par meseci, i pre neki dan ponovo namazem crvenu i pomislim shta mi je sve to trebalo crvena rules
    a shto se tiche dresscoda na poslu. brrrr :/ ja to ne mogu ::))
    i eto roman/komentar :)

    ReplyDelete
  3. super je kosuljica!!!i lakovi, i ona pale pink i olive green ma sve mi se svidja!!!a tek prstenjeeeee!!!

    ReplyDelete
  4. Lakoviiiiiiii, aaaaaaaa! Sveeee, aaaaa. Stvarno si mi blog bliznakinja, sto kaze Jelena :D CMOK!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...