Tuesday, March 29, 2011

Fashion Twins

Posebno izdanje 'Fashion Twins' rubrike i još jedna podudarnost sa istim haljinama na različitim naslovnicama.


U pitanju je Prada haljina iz kolekcije s/s 2011, a Amanda Seyfried i Abbie Cornish su se pojavile u istoj, i to Amanda na naslovnici Marie Claire-a, izdanje za april, a Abbie, također u aprilskom, ali izdanju Harper's Bazaar-a.
Zlobnici su se već potrudili da 'skandalčić' bude potpun povezavši obje zvijezde kao bivše djevojke Ryan Phillippe-a. A za haljinu možemo reći da će sigurno biti veliki hit sezone, i da na ovome neće stati, obzirom da je u istoj viđena i Eva Mendes.

6 comments:

  1. Like za post i za haljinu:))))) I ja imam rubriku fashion twins ali za slicne komade od razlicitih dizajnera... pratim te

    ReplyDelete
  2. Više mi se sviđa na Abbie, zbog crnog dela, lepše mi je...
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. lepa mi je haljina i Amanda mi je lepša:)

    ReplyDelete
  4. Meni se najvise svidja kako Evi stoji :P pa onda Abbie :)
    Haljina je skroz simpaticna ali nesto mi je cudna pri dnu :) mozda bih je skratila :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...