Monday, May 9, 2011

XoXo : Who is Raina Thorpe ?

 
Ovih dana opet sam se bacila na 'drogiranje' novim epizodama Gossip Girl, četvrta sezona. I dah mi je stao kad sam vidjela da su napravili malo osvježenje i poljuljali redove stalnim likovima. O čemu se radi ? Tika Sumpter, ( ljepotica ako pitate mene ) u četvrtoj sezoni igra ulogu Raine Thorpe, kćerke biznismena Russella koji je u napadu na Bass bogatstvo. Tika je javnosti poznata po ulozi Layle Williamson u seriji One Life to Live.
Više detalja neću otkrivati, osim da će se Raina naći u središtu spletki podijeljenih oko ljubavi i poslovnih interesa sa Chuck Bass-om glavom i bradom.







5 comments:

  1. i ja sam ih odgledala,do 18-te sam stgla i ova lepotica je baš,baš pravo osveženje!Trenutno sam još na Bordžijama i na nekoj seriji po romanu Pesma Leda i Vatre,epska fantastika.Akojos nesto lepo budes gledala javi nam.

    ReplyDelete
  2. stvarno moram početi ovo da gledam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...