Friday, September 9, 2011

Bellissima, kolekcija jesen/zima 11/12

Nekad na početku moje blogerske 'karijere' pisala sam o domaćem brendu Bellissima. Modna kuća na koju sam strašno ponosna, jer napreduju i velikim koracima grabe prema inostranstvu, što je jako teško za svakog domaćeg proizvođača bilo čega sa ovih prostora. 
Da se podsjetite šta sam o Bellissimi pisala, kliknite ovdje i ovdje, a u ovom postu predstavljam njihovu kolekciju za jesen i zimu 2011/2012 godine.
Ove sezone Bellissima nas vraća u ženstvenu prošlost pedesetih i šezdesetih godina, kreirajući odjevne komade pune starinskog chica. Nova kolekcija nastoji ženu zadržati ženom, ali joj udiše i prvi nalet feminizma – pantalone, košulje, sakoe, odjevne komade prilagođene savremenoj poslovnoj ženi, istovremeno klasičnoj i modernoj. Ove ideje vodilje za hladni dio godine se jasno vide i na fotografijama u njihovom katalogu, koje su snimljene na nekoliko atraktivnih lokacija u Sarajevu i Zagrebu. Ja vam donosim nekoliko njih, a ostale možete pogledati na Bellissima službenoj web stranici.

Styling: Emina Husedžinović Ibrahimović
Make up: Lamija Hadžihasanović-Homarac
Frizura: Mahir Sinanović
Photo by: Jasmin Fazlagić
Modeli: Džejla Glavović i Merima Ramadanović









3 comments:

  1. Prekrasni modeli i kombinacije, baš mi se sviđaju!

    Ugodan vikend, kiss:)

    ReplyDelete
  2. what a nice classy and chic style, loved the photos and your blog :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...