Friday, October 21, 2011

Daily Inspiration: Wall Stickers




















By: rukom.net

7 comments:

  1. interesantni su,kupila sam Kaji za sobu ali jos ih nismo zalepili.Neki pravi teenage sticker:))odusevljena je!

    ReplyDelete
  2. Meni su preslatke ove nalepnice, baš sam nailazila na neke jaako lepe, i razmišljam se i dalje da li da ih uzmem ili ne, jer nemam nešto mnogo slobodnog prostora na zidovima :D

    ReplyDelete
  3. odlične su.. obaveznu ću nabaviti koju kad budem preuređivala stan!

    ReplyDelete
  4. Bas su slatke,ali ne mogu da ih iskombinujem na vec sarene tapete:(
    Mislim da je vreme za jedno renoviranje:)

    ReplyDelete
  5. super mi je ovo,cak sam i ja razmisljala o nekoj sovici na grani :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...