Sunday, December 4, 2011

Lagerfeld's Snowball


Znamo da nam čika Lagerfeld-a u posljednje vrijeme ima svuda. A nova saradnja sa Sephora kozmetičkom kućom je i više nego prikladna za nadolazeće praznike! 
Karl Lagerfeld je dizajnirao snježnu kuglu i svoju lutkicu koje prate novu, prazničnu liniju Sephora kozmetike, a ona uključuje lakove za nokte, sjenila sa ucrtanim Karl-ovim likom, te parfem pod imenom Kaleidoscope. Cijela linija je u prodaji of 6. novembra po cijeloj Evropi i Singapuru.
Šta da kažem, ovo je još jedna stvar za dodati na wish listu! Slažete se ?




9 comments:

  1. Na moju listu ide definitivno! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super ideja za božićni poklon! Vjerujem da bi razveselilo gotovo svaku ženu!
    Lijep,pozdrav:)

    ReplyDelete
  3. haha,ja ipak zelim klasicnu sneznu kuglu,on mi izgleda kao neki zli vilenjak u sneznoj mecavi:))))

    ReplyDelete
  4. Karl Who? ;)

    soupandfish.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja inače skupljam ove snežne kugle, imam prilično slatku kolekciju, tako da bi mi dobro došla i ova :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...