Saturday, February 4, 2012

Christian Dior Haute Couture S/S 2012

Nije tako često da se meni dopadne neka kolekcija toliko da je pregledam ponovo i ponovo, pa opet i ponovo. Eh, to mi se desilo sa ovom - Christian Dior Haute Couture kolekcija za proljeće/ljeto 2012! Ako mene pitate - Galliano u ovoj priči ni najmanje ne nedostaje. Nadam se da Bill Gaytten nije sasvim slučajno zaboravio 'luckasti touch' iz Gallianovih kreacija, i da će ubuduće nastaviti ovako. 
Ovo je kolekcija koja potpuno odiše pedesetima: suknje pencil kroja, naglašen tanak struk i dekolte, visoke potpetice, te potpuno nosive haljine od svile, ukrašene kristalima i i remenima. A boje - totalno po mom ukusu! Od klasične kombinacije crne i bijele, preko nijansi sive i beige, do sasvim malo crvene i moje omiljene tamno ljubičaste. 
Opet sam izabrala puno fotografija za vas. Nisam mogla da odolim. Pogledajte!












6 comments:

  1. Ne znam što mi je ljepše, bajkovite kreacije ili izvrsni materijali! Divno! <3

    ReplyDelete
  2. Predivna kolekcija, odusevljena, kao i uvek!

    ReplyDelete
  3. Ima bas lepih komada, dopada mi se.

    ReplyDelete
  4. meni se isto bas svidja ova kolekcija :)

    ReplyDelete
  5. Ima lepih stvari, naročito ove haljine sa druge slike :)

    ReplyDelete
  6. Pravi Dior - podseca me na neke vintage kolekcije... U svakom slucaju, predivno!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...