Monday, May 7, 2012

Back from Paris!

Otišla. Uživala jako. I vratila se. Ljepota na svakom koraku koji sam napravila i stogodišnja historija koja stoji iza svakog kamena u tom gradu. Pa onda beskrajno duge šetnje Senom, pa jedan kroasan sa čokoladom, pa kafica u maloj brasserie sa pogledom na Ajfela...Ahhh...Dok ne sredim dojmove nudim vam jednu foto inspiraciju. Tek toliko da preživimo radni ponedjeljak, meni prvi nakon mnogo dana odmora i uživancije. A onda ću vam pisati o Parizu onakvom kakvog sam ga ja vidjela i doživjela. Uživajte! :)

















Photos by: classy-in-the-city

9 comments:

  1. Nedostaje mi Pariz, tako zelim ponovo da ga posetim! Rim i Pariz def omiljeni evropski gradovi!:)

    ReplyDelete
  2. Zavidim ti malo, čisto da znaš, hehe :D
    Jedva čekam više postova o ovome.

    ReplyDelete
  3. I ja ti malo zavidim, Pariz je divan grad, romantičan... krasne slikice! :)

    ReplyDelete
  4. pozuri draga,ja sam nestrpljiva:)))
    tako mi je zao sto smo ovog puta propustile kafu!!Kiss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...