Monday, July 9, 2012

My Summer Days

Znate ono kada je vani oko 40 stepeni svaki dan, a primorani ste sjediti u kancelariji, i dani do odmora se lijeno vuku...Nema me na blogu, znam, ali i ja sam lijena kao dani, razgledam, klikam, planiram, smišljam koje ću krpice sve smjestiti u kofer i hoće li sve moći stati. A onda krug po radnjama, pa po još jedan kupaći, neka se nađe. Moram jednom ushićeno natipkati da sam dobila bijelu čipkanu suknjicu, apsolutni hit sezone. Tirkizni kaiš, clutch i ogrlica u istoj boji i spremna sam! A SFF je u punom jeku, pa će sve te nove krpice imati premijeru prije mora i odmora. Dobro je počelo, red svadbi, red dobrog provoda po kafićima, pa onda vikend na moru. I tako kratim dane... Biće uskoro još neki putopis, ne tako dug kao moj dragi Pariz, ali možda zanimljiviji, ko zna...
Nadam se da vaše ljeto teče dobro kao moje! :)

In The Sun



Sailor Style



Fruity



Fashionholic



Time For The Beach



Sailor Style 2012



On The Beach



Summer Time



Africa



Vacation

Vacation by minni featuring a straw hat






4 comments:

  1. Sve su super, ali treća mi je favorit, mogu da se vidim u njoj :)

    ReplyDelete
  2. DIvan izbor, sjajne kombinacije! Predivan mi je ovaj tvoj post, obožavam ljeto, a ono jednostavno živi u ovom tvom postu! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...