Monday, August 27, 2012

Pick Of The Month: Jessica Biel

Čini mi se da ću ove godine preskočiti svoju redovnu rubriku 'Septembarske naslovnice'. Ali vjerujem da će mi neke od njih privući pažnju pa možda bude i neki post...Do tada, čini mi se vrijedno pažnje da se osvrnem na septembarsku naslovnicu francuskog izdanja Cosmopolitan, koju krasi Jessica Biel.


Zašto baš Jessica kao moj 'pick of the month' ? Malo zbog izgleda, malo zbog odlične glume, malo zbog izbora partnera, ali najviše zbog njenog novog filma - 'The Tall Man'. I kako sam gotovo redovno krenula sa preporukama za filmove i knjige koji su mi se svidjeli, neću propustiti da vam preporučim i ovaj. 

'The Tall Man', film u režiji Pascal Laugier-a govori o malom rudarskom mjestu u kojem misteriozno nestaju djeca. Radnja se zakomplikuje kada bude otet sin glavne uloge Julije koju tumači Jessica, ili ćete bar tako pomisliti u prvim minutama filma. A zatim slijedi obrat kakav čini mi se do sada nismo gledali u američkim filmskim ostvarenjima. Preporučujem ga svim ljubiteljima dobrih trilera, a između ostalog o njemu Jessica govori u intervjuu za Cosmopolitan. Film stiže u kina krajem avgusta, ali ga već sada možete naći online. 



I na kraju, da bi ovaj post poprimio malo zabavniju i tračersku notu, reći ću da se već danima polemiše oko toga da li se Jessica zaista vjenčala sa Justin Timberlake-om prije nekoliko dana. Kako su svi tračerski mediji prenijeli, par se tajno vjenčao u mjestu Jackson Hole u Wyoming-u, gdje su se i zaručili na Božić. Iz dana u dan stižu potvrde, a onda i demanti ove vijesti. A mediji ne bi bili mediji kada ne bi do kraja istražili cijelu stvar i blagovremeno obavijestili ljubitelje tračeva šta se zaista desilo :)
U svakom slučaju - film obavezno pogledati! 







4 comments:

  1. volim je bas mi je nekako simpaticna, zaintrigirala si me za film :)

    ReplyDelete
  2. meni se nekako ona ne svidja , ali i mene si zaintrigirala za film, voljela bi ga pogledati =D

    ReplyDelete
  3. Uh, film gledam pod obavezno! :)

    ReplyDelete
  4. Nisam čula za film, ali već sad krećem da tražim, već večeras ima da ga gledam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...