Sunday, October 14, 2012

Mojih top 5 ( beauty ) za oktobar!

Prošlo je poprilično dugo vremena od mog posljednjeg posta sa preporukama. Za oktobar sam odlučila da se posvetim isključivo beauty trendovima, jer ima nekoliko novih, a jako dobrih proizvoda koje sam otkrila u posljednje vrijeme. Pa da krenemo:


1. Parfem - Lancôme, 'La Vie est belle'. Čini mi se da odavno nisam pomirisala bolji! Pravi miris luksuza i damske elegancije. Kažu da je trebalo tri pune godine i 5.521 isprobanih verzija da bi nastao ovaj parfem sa 50% prirodnih sastojaka i samo 63 suštinske arome. Još jedan plus za Lancôme-ovu novu kreaciju je Julia Roberts u promotivnoj kampanji. Probajte obavezno!


2. Krema za ruke - L`Occitane en Provence, 'Rose des Champs'. Nakon isprobane L'Occitane kreme sa karite buterom, a zatim i njihove 'Cherry Blossom' linije, ponovo su me oduševili, ovaj put limitiranom kolekcijom pod nazivom 'Rose des Champs'. Osim ove mirisne kreme sa ekstraktom divlje ruže iz Provanse i poljskog cvijeća, u istoj liniji se nalaze još i toaletna voda, losion za tijelo i melem parfem u mini izdanju koji izgleda kao privjesak i možete ga nositi sa sobom gdje god da krenete. Idealno za poklon.



3. Podloga za lice - Max Factor, 'Face Finity'.  I ne samo podloga. Ovim proizvodom dobijete 3 u 1, tj. podlogu, korektor i puder sa serumom SPF 20, i možete birati između 5 nijansi prirodnih tonova. Ja sam dugo tragala za novim puderom, i ovaj mi se čini kao pun pogodak. Extra info za djevojke iz BiH: cijena ovog pudera u CM marketima je 24,95 KM, dok u DM-u košta 27,95 KM.


4. Lak za nokte - Avon, 'Color Me Pretty'. Znamo svi da su lakovi za nokte iz Avon-a provjereno dobri, ali ono što je novo u njihovoj Color Trend liniji je nekoliko jesenjih nijansi Color Me Pretty lakova za nokte. Ja sam za sebe izabrala boju koju ranije nikada nisam koristila - Blue Royale - tamno plavu sa svjetlucavim česticama. U novom katalogu dostupno je 12 nijansi koje su podijeljene u tri grupe: vintage, pastelne i extravaganza.


5. Ruž za usne - Rimmel, 'Lasting Finish'. Moj prvi crveni karmin, nakon dugo razmišljanja koji ću kupiti. I moj izbor je pao na Rimmel-ov 'Lasting Finish', nijansa 170 - Alarm. Sasvim solidan izbor i jako prihvatljiva cijena. Extra tip: prije ruža nanesite balzam na usne, jer pomalo isušuje usne. Inače, ruževe iz ove linije možete naći u još 4 nijanse: 202 Crush, 006 Pink Blush, 176 Rich Raisin i 138 Dare.

Toliko od mojih preporuka za ovaj mjesec. Nadam se da ćete nešto od ovoga probati i podijeliti sa mnom svoje utiske.

1 comment:

  1. Odlicne preporuke... Bas me zanima kako mirise Lancome-ov novi parfem :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...