Sunday, April 21, 2013

M.i.x.O.N. Fashion Blogger and Fashion Ilustrator

Nakon dugo vremena, 'Fashion & Dreams by Minni' je opet sa vama. 
U ovom postu vam želim predstaviti mladog i talentovanog modnog ilustratora Mirnesa Bakiju. U nastavku slijedi intervju i njegove više nego sjajne ilustracije :)


Osnovne informacije:

Moje ime je Mirnes Bakija, a svoj rad predstavljam pod nazivom Mirnes M.i.x.O.N. Bakija. Diplomirao sam na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu, smjer Odnosi s javnošću. Trenutno sam pri kraju Master studija, odsjek za Komunikologiju. Rođen sam 17.03.1988.

Odakle interesovanje za modu?
Moda me je oduvijek interesovala i privlačila. Intezivno interesovanje je počelo u srednjoškolskim danima kada su u školskim sveskama nastale moje prve modne ilustracije. Tada su one bile znatno drugačije od onih koje danas radim. Iako je moje školovanje teklo u drugom smjeru, moda je ipak ostala moja prva ljubav.

Bavite se modnom ilustracijom. Šta vas posebno inspiriše?

Modne ilustracije nastaju sasvim spontano. Inspiraciju nalazim posvuda. Kada dobijem neku ideju, zabilježim je na papir a potom kada imam slobodnog vremena pretvorim je u modnu ilustraciju. Inspiraciju nalazim u modnim časopisima, modnim blogovima, pa i odjevne kombinacije kolega, saradnika i prijatelja. Zaista inspiracija je posvuda, a realizacija zavisi isključivo od raspoloženja.

Pored modne ilustracije pišete i modni blog. Recite nam nešto više o tome.

Ideja za modni blog nastala je prije godinu dana. Na početku sam imao zamisao da na blogu predstavim svoje modne ilustracije, međutim, kasnije je poprimo sasvim drugačiji koncept. Prvi članak koji sam objavio bio je vezan za leptir-mašnince, što se ljudima svidjelo i što me je dodatno motiviralo da nastavim pisati na blogu. Najčešće pišem o uobičajnim temamam vezanim za modu, često pišem o mladim talentima, slikarima, dizajnerima nakita, odjeće i ljudima koji imaju poseban stil.
  
Koje radove biste posebno izdvojili?

Što se tiče Bloga, svaki članak mi je zasebno drag. Mada moram priznati da najviše volim pisati o mladim kreativcima u BiH i šire. Talenata je posvuda koji izrađuju nakit, odjeću, slikaju ili imaju originalan i poseban stil. Naša zemlja je puna kreativaca i smatram da zaslužuju mnogo više medijskog prostora. Bilo bi dobro kada bi se organizovalo više modnih manifestacija kako bi mladi ljudi pokazali ono što rade. Nekada je dovoljna ideja da bismo postigli velike stvari, koju samo treba podržati i razraditi. A mi ideju zasigurno imamo. Također jedan od jako dragih radova je modno ilustrirana čestitka za modamo.info portal.

Šta planirate u budućnosti da radite?

Diplomirao sam Odnose s javnošću, i trenutno sam pri kraju Master studija, odsjek za Komunikologiju. Ono što bih volio u budućnosti da radim jeste kombinacija PR-a i mode. Modna insdustriaj zasigurno treba mlade snage koje će unaprijediti modnu industriju, predstaviti mlade ljude koji se bave ovim poslom i pomoći im u realizaciji svojih ideja. Ono što ću raditi u skorijoj budućnosti je nastavak pisanje bloga i u planu su angažmani vezani za modne ilustracije.

Za kraj, koja je vaša poruka za sve mlade kreativce i bloggere iz BiH ?

Svi mladi kreativci i modni bloggeri u BiH trebaju nastaviti sa svojim radom i tako širiti pozitivnu energiju. Ono što poručujem svima jeste da ne odustaju, i da pokažemo da je BiH zemlja koja može ponuditi mnogo za modnu industriju.
I naravno, SHINE ON :)

U nastavku pogledajte samo dio Mirnesovih modnih ilustracija, a ostatak svakako upratite na njegovom blogu i FB fan stranici













1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...